LHC - nanosekundy

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Říjen 6 18:40:17 CEST 2011

Zdravim,
  ono uz bylo 25ns na rade v MD periode nekdy v lete, ale ta minula byla myslim
dost pokazena cetnymi vypadky a tak se to tam nedostalo. Rozhodne je to
zajimave, rovnez sleduji. Nejvice prace s tim ma asi Balu, nebot to vyzaduje
dost uprav na RF, novy firmware apod. a to urcite bude pekny casozrout.
  Zdravi Pavel