Kindle 4

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 6 11:54:05 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 6.10.2011 od gatilo:

> Ja bych se taky nepripojoval, ale vadi mi to z principu. A mam
> znacnou nechut, ty firmy ktere se takto chovaji podporovat nakupem
> jejich zbozi. Bohuzel, obavam se, ze brzy si nebudu moci koupit ani
> rohlik, bez toho aby mi vyrobce nepredepisoval jak s nim muzu a
> nemuzu nakladat.

Také nemám rád nějaké velké špiclování, ale v tomhle případě to
naprosto chápu. Je to prostě o ceně. Levný Kindle a tak prostě nějaké
podmínky. Za podobnou čtečku jinak zaplatíš nejméně 3x tolik.

Mně daleko víc vadí, že elektronické knihy nestojí třetinu papírových,
ale stojí úplně stejně jako papírové. To je bordel.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601