Kindle 4

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 6 11:44:42 CEST 2011

 6.10.2011, 11:41:03

Ja bych se taky nepripojoval, ale vadi mi to z principu.
A mam znacnou nechut, ty firmy ktere se takto chovaji podporovat
nakupem jejich zbozi.
Bohuzel, obavam se, ze brzy si nebudu moci koupit ani rohlik, bez toho
aby mi vyrobce nepredepisoval jak s nim muzu a nemuzu nakladat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz