OT: Legracni rozpor marketingu a reality.

Středa Říjen 5 09:58:55 CEST 2011

2011/10/5 KarelM <a8dtljb na gmail.com>:
> V cesku je problem s uvazky takovy, ze se tezko vypovidaji, napr. nikdy
> nevite kdy se Vas provider zhorsi natolik, ze jeho sluzby nepujde vyuzivat,
> coz ovsem neuznaji jako vypoved. Je mnoho lidi kteri maji datovy pausal na
> mobil, pritom v dane lokalite nemaji signal a neni to duvod k vypovedi.

Tak mobil mám už roky jen předplacenku (nepočítám ten, co mi dává
zaměstnavatel), jen jsem kdysi, když tady začal Oskar měl nějakou dobu
SlyšímVás za 10Kč měsíčně, takže i kdyby byl závazek 2 roky (jakože u
Oskara myslím stejně žádný nebyl), mohlo by mě to v nejhorším případě
stát 240 korun ;) Internet doma, to je drát, tam se nemůže tak lehce
stát, že bych neměl signál ;)

> Za
> druhe dost lidem vypoved neprobehla, nebyla dle operatora radne oznamena,
> nebyla na spravnem formulari, nebyla poslana na spravnou adresu. Nebo treba
> tim, ze jste si v prubehu vazane smluvni doby zmenili/prikoupili dalsi
> sluzby k tarifu, tak nevedomky souhlasite s prodlouzenim vazane doby o
> dalsich 24mesicu. Proste za svobodu se plati, ale ve vysledku ta draha
> svoboda muze vyjit levneji.

Obvykle je ve smlouvě nebo ve všeobecných podmínkách, kam se má
výpověď poslat, pokud to musí být papírový dopis, tak ten se nechá
poslat nejen doporučeně, ale i s dodejkou (nebo doručenkou nebo jak se
tomu říká).

Oboje má nějaké výhody a nějaké nevýhody, to si musí člověk zvážit
předem, co je pro něj lepší.

P.K.