OT: Legracni rozpor marketingu a reality.

KarelM a8dtljb na gmail.com
Středa Říjen 5 09:21:47 CEST 2011

Tak v dobach kdy jsem si pripojky u 802cz zrizoval, tak za korunu s
uvazkem to jeste nenabizeli. Nyni platim tusim stejne jako lide s
uvazkem, tj necelou bozenu za asi 50/50Mbps - nevim presne. TV nevyuzivam.

V cesku je problem s uvazky takovy, ze se tezko vypovidaji, napr. nikdy
nevite kdy se Vas provider zhorsi natolik, ze jeho sluzby nepujde
vyuzivat, coz ovsem neuznaji jako vypoved. Je mnoho lidi kteri maji
datovy pausal na mobil, pritom v dane lokalite nemaji signal a neni to
duvod k vypovedi. Za druhe dost lidem vypoved neprobehla, nebyla dle
operatora radne oznamena, nebyla na spravnem formulari, nebyla poslana
na spravnou adresu. Nebo treba tim, ze jste si v prubehu vazane smluvni
doby zmenili/prikoupili dalsi sluzby k tarifu, tak nevedomky souhlasite
s prodlouzenim vazane doby o dalsich 24mesicu. Proste za svobodu se
plati, ale ve vysledku ta draha svoboda muze vyjit levneji.
KM