Zalévací hmota

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Říjen 5 08:59:43 CEST 2011

Ano, souhlas. Chtěl jsem něco podobného napsat. Na účel zadaný v otázce
bych to viděl spíš na dvousložkový PU - je mnohem tužší, ale ne tvrdý.
Jinými slovy měl by zabránit vibracím, ne však např. tepelné dilataci a
nebude vnitřním pnutím součástky sám ulamovat.

Ten silikon jsem konkretizoval jen na základě podnětu od kolegy gatila.

---
Jirka