Zalévací hmota

Středa Říjen 5 07:01:01 CEST 2011

Když ten silikon bych viděl spíš v aplikacích kde potřebujete zachovat
vysoký izolační odpor. Silikon pruží možná stejně nebo víc než ta pěna a
navíc vám přidá další setrvačnou hmotu.  Jeho pevnost vůbec není
kritická, elity se z desky utrhnou už při mnohem menší deformaci, než je
potřeba na roztržení silikonu. Je to asi jako s dráty v betonu - když je
budete namáhat k mezi pevnosti,deformace bude taková, že beton bude
dávno potrhaný. Proto se tam dává železo, které se ve výrobě moc nepovedlo.
Anděl