Zalévací hmota

Středa Říjen 5 00:11:07 CEST 2011

Snad jedině vyzkoušet.  Všechno má své výhody a nevýhody. Pěna není
příliš tvrdá, k menším deformacím při nárazům může docházet. Tvrdá hmota
(epoxid, polyester) zase může dělat pnutí a bál bych se že mohou praskat
keramické kondy. Asi bych takový modul nešrouboval někam na tvrdo, ale
obložil gumou nebo pěnou.
Anděl