Re: Zalévací hmota

d.hankovec na seznam.cz d.hankovec na seznam.cz
Úterý Říjen 4 20:51:28 CEST 2011

> Když jsem dělal otřesuvzdorné DCF přijímače pro lokomotivy, po dohodě se
> zákazníkem jsem to zastříkával montážní pěnou. Asi 100 kusů jezdí každý
> den už několok let a ani jeden problém.

O pěně jsem také přemýšlel. Dostává to takové rány ((jedná se o časomíru na motokárách), nebo s tím zákaznící dělají takové věci (jsem jen výrobce pro jednu firmu, takže to bohužel nemontuji) že stav v jakém mi to přijde na servis jsem v životě neviděl :-(  - ustřihané vývody elektrolytů jak kleštěmi i když je to zajištěné lepidlem a podobné radosti.

Zatím díky....Hankovec