Laminovaci fotorezist, predloha

Úterý Říjen 4 08:13:48 CEST 2011

Koukam na ty folie Rayfilm...
Nezkousel nekdo tu cirou pro projektory i tu matnou pro predtiskovou
pripravu? Tak nejak predpokladam, ze ta matna bude drsna a toner by na
ni mohl lip drzet a kryt plochu, nejake cire uz jsem zkousel ale
nevypada to nejak extra. Nebo kdyby nekdo byl ochoten dat tak 2 kousky
treba rozstrizene do obalky a poslat mi na zkousku proti treba
padesatikorune na ucet, nechce se mi kupovat 100ks abych zjistil, ze je
to taky na houby. Tiskarnu mam barevnou Samsung CLP 325, tak je otazka,
co to bude delat, zajimave je, ze kdyz jsem nastavil jako medium folii a
vrazil tam papir, v ocekavani hromady preneseneho toneru, tak to
vytisklo skoro neznatelny sedy obrazek, coz take nechapu.