Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Úterý Říjen 4 08:05:36 CEST 2011

Už to téma jenom doutná, je potřeba ho trošku přiživit... ;-)))
A co takhle inkoustovka a pauzák ?
Používám už asi 4 roky HP DeskJet 460 (předtím mnoho let její předchůdce) a pauzák za korunu kousek. Když nastavím v tisku "maximální rozlišení" tak nemám problém s krytím středně velkých ploch. U velkých nastává sekundární problém a sice že se pauzák trochu tím kvantem inkoustu napije a zvlní a pak začne hlava mazat. Ale rozumnou volbou motivu se to dá eliminovat. Hodně pomůže třeba když ten motiv tisknu na výšku - kratší strana se míň vlní vůči pohybu hlavy.
Jinak přesnost pro mně dostačující - dovolí mi jeden průchod mezi DIL nohama - šířka spoje 0,4 mm.
A hlavně, nic dalšího neřeším (nějaké bobtnání v parách). Pokud spěchám, tak je nutné ten inkoust vysušit horkovzdušnou pistolí - nesmí mazat při přejetí prstem.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Tuesday, October 04, 2011 12:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Nestras, ja porad ziju v tom, ze 5N je neznicitelna, idiotensicher und bombenfest, je ten toner od Xeroxu nebyl to prave (ano, jsem neduslednej, anzto o problemech s nekontrastnim tiskem jsem se tu zminoval nekdy pred pul rokem - ale kdyz mne je toho toneru lito a zbytecne vyhozeny tisicovky taky
:)

Pavel Kutina