Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Úterý Říjen 4 07:49:57 CEST 2011

Vykašlete se na blbnutí s tonerem. Použijte stíratelný fix na tabule a máte film stejně kontrastní jako z osvitky. Používám ho od doby co jsem si tady ten tip přečetl a nevím co je to problém s kontrastem.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Tuesday, October 04, 2011 12:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Nestras, ja porad ziju v tom, ze 5N je neznicitelna, idiotensicher und
bombenfest, je ten toner od Xeroxu nebyl to prave (ano, jsem neduslednej,
anzto o problemech s nekontrastnim tiskem jsem se tu zminoval nekdy pred pul
rokem - ale kdyz mne je toho toneru lito a zbytecne vyhozeny tisicovky taky
:)

Pavel Kutina