PIC16/32 nebo ARM Cortex-M3?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 3 22:54:16 CEST 2011

Optimalizovat za kazdou cenu "na krev" uz opravdu asi neni efektivni.
Ale myslim si, ze nejaka remeslna hrdost by nam mela zustat.
Snazim se treba i mechanicke vyrobit pekne (v mezich svych schopnosti),
i kdyz vim, ze budou cely svuj zivot zavrene nekde v bedne.
Kdyz udelam nejaky SW z jakehokoli duvodu prasacky (spech, nevim jak na
to atd.), tak mi to stejne neda a dodatecne to opravim. I kdyby to bylo jen
pro muj dobry pocit a klidne spani.
Ale faktem je, ze drtiva vetsiona toho, co v zivote delam (z jakehokoli oboru,
vyjimku tvori jednani s urady a placeni dani) me bavi, takze to neberu jako prudu.

PL

*****************************

From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>

Priznam se, ze ja to u nejakych mych bastlu resim podobne, jednocip, co ma
osminasobek pameti nestoji osmkrat vic, takze u kusovky si take s nejakou
optimalizaci hlavu moc nelamu, kdybych mel vyrabet milionove serie, asi bych
nad tim premyslet zacal - ale pak uz se mi vyplati zaplatit tomu
programatorovi, co to zoptimalizuje.

Takze i kdyz mi to pripada trochu jako plytvani a nesouhlasim s tim, chapu
to a pouzivam uplne stejne :)

Pavel Kutina