PIC16/32 nebo ARM Cortex-M3?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Říjen 3 17:51:13 CEST 2011

A pak se clovek divi, ze ma 8GB RAM v masine a bezi to pomaleji, nez Win 3.1
se 2MB :)

I kdyz vlastne nevim, jestli je to k smichu...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Vojtěch Bubník" <bubnikv na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, October 03, 2011 5:36 PM
Subject: Re: Re: PIC16/32 nebo ARM Cortex-M3?

> Dovoluji si vam oponovat. Studenti proste nechteji pouzivat, to co jejich
> dedove a otcove.

No já jsem se docela dost naučil od mladších kolegů. Pravda, oni neumí
optimalizovat "na krev" tak jako já. Na druhou stranu spoustu věcí
naprogramovali mnohem jednodušeji, než bych na to šel já. Například místo
super optimalizované paměťové struktury naalokovali giga pole, ze kterého se
použil jen zlomek. Sice jejich verze spotřebovala mnohem více paměti, ale
možná běžela i rychleji, protože adresace takové jednoduché struktury je
mnohem jednodušší.

Prostě změně HW je třeba přizpůsobovat i programátorské postupy.

Vojta Bubník