mala telefonna ustredna

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Listopad 30 09:25:08 CET 2011

Este je tu moznost natiahnut obycajne rurky s lievikom na konci.
Spotreba nulova, udrzba minimalna.

:)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu na home
Sent: Wednesday, November 30, 2011 8:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: mala telefonna ustredna

Je to na taku domacu komunikaciu. Odchadzajuce linky nie su az tak dolezite, pripoji sa tam analogova klasicka a vystup linky z adsl z routra, ale tie takmer vobec nevyuzivam.
Dolezitejsia je ale vnutorna siet, ked je clovek v garazi alebo na poschodi nech nemusi revat cez dve poschodia do kuchyne alebo obyvacky :-) Relatkove riesenie by bolo urcite stylove, ale az takuto jednoduchost nevyzadujem, tak isto radiacna odolnost nie je v problemom :-))) b.