mala telefonna ustredna

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Listopad 30 08:32:35 CET 2011

Je to na taku domacu komunikaciu. Odchadzajuce linky nie su az tak
dolezite, pripoji sa tam analogova klasicka a vystup linky z adsl z
routra, ale tie takmer vobec nevyuzivam.
Dolezitejsia je ale vnutorna siet, ked je clovek v garazi alebo na
poschodi nech nemusi revat cez dve poschodia do kuchyne alebo obyvacky :-)
Relatkove riesenie by bolo urcite stylove, ale az takuto jednoduchost
nevyzadujem, tak isto radiacna odolnost nie je v problemom :-)))
b.