castecne OT - zalohovani obehoveho cerpadla

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 30 00:10:55 CET 2011

Dne 29.11.2011 23:43, Jakub Ladman napsal(a):
> Já bych kvůli tomu vraždil, nikdo se mě na nic neptal a teď si můžu zavařit
> mozek jak to dát nějak do kupy.
jj to znam, to se pak vymysli, improvizuje a kdyz to clovek spocita ten
cas co tomu dal, vychazi to draz,
nez kdyby to nekde cele zadal na klic. Ale je fakt, ze sam pro sebe
clovek cas nemuze zohlednovat.
> Ty topenáře, co mu to tam navrhli bych nakopal, jak říká můj táta "do prdele
> ze předu".
Kdyz mi na chalupe delali topeni , tak jsem za nim stale chodil, jinak
byl schopny natahnou roury mezi dverma.
Kdyz jsem videl, jak se na to chystal, tak rikam tady budou dvere. A
topenar vzal metr, zmeril diru na futra a rika mi:
" a neslo by tam dat misto 80 cm jen 70cm futra, hned bude misto na roury"
Tak jsem mu vysvetlil, ze se da zed navrtat a roury poslat tema dirama :-(
A on na to, ze vcera zlomili vrtak a jiny pry  nemaji  :-(
Ja tenkrat myslel, ze mu opravdu neco udelam.....