castecne OT - zalohovani obehoveho cerpadla

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Úterý Listopad 29 23:43:27 CET 2011

Dne Út 29. listopadu 2011 23:28:44, Kuba Jan napsal(a):
> Ono je treba uz na zalohovani myslet od zacatku pri navrhu celeho
> systemu. A na to uspusobit komponenty.
> Nejhorsi je, kdyz je vsechno hotove, pak neco vymenovat....:-(

Já bych kvůli tomu vraždil, nikdo se mě na nic neptal a teď si můžu zavařit
mozek jak to dát nějak do kupy.

Ty topenáře, co mu to tam navrhli bych nakopal, jak říká můj táta "do prdele
ze předu".

Bohužel bych byl za č...ka kdybych se od toho distancoval, a navíc když už
jsem to načal chci to dotáhnout.

Jak jsem napsal - ze situace kdy jsem si myslel že to prostě nedám, že to
nejde jsem to dostal do stavu kdy to celé funguje, až na to zálohování.

JL