Nabijecka panasonic

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Listopad 26 17:59:56 CET 2011

 26.11.2011, 17:54:53

Diky, presne tohle jsem potreboval vedet.
Jeste doplnim, kdyby to nekdo potreboval vedet (treba ja)
ze nabijecka vypina pri hodnote 3k38 a znovu zapne pri 5k16,
na opacnem konci, pri 20k snizuje proud na cca 30%, pri 30k vypina.
Hystereze v techto pripadech je cca 1k.
Uvedenym hodnotam prislusi teploty cca 57; 44; 7; -2; st.C.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz