RE: [SW]Jak se pise webovy interface pod Linuxem

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Pátek Listopad 25 00:52:30 CET 2011

Ten KLone nevypada spatne.
Abychom si rozumeli, nejde mi primarne o to jak napsat nejakou aplikaci pro Appache nebo jiny web server, to bych snad i zvladl nebo vedel kde nacist, ale prijde mi, ze tomu chybi rychlost a lehkost.
Dal bych prednost reseni kdy je web server vcetne html stanek soucasti jedineho spustitelneho souboru.
Jeden priklad da za 1000 slov, viz oscam-http.c a h
http://streamboard.gmc.to:8001/browser/trunk

PB