Nabijecka panasonic

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 25 00:17:17 CET 2011

Pristala mi na stole nabijecka pro Li-Ion
panasonic DE-A12. Uvnitr celkem pekne udelana, nabijeni je rizeno IC
M61032, coz je pravdepodobne nejaky OEM, pro ktery jsem nenasel ds.
Nejake fotky: http://min.us/mWid3sLee
Nicmene studiem ds od pribuznych IC a navodu k fotaku jsem zjisti, ze
ucedeny IC je chytrej jak tlupa opic, mozna jeste trochu vic.
Nabijecka je urcena pro akku CGA-S005 kteji je pouzit u fotaku
Lumix DMC-FX01, DMC-FX3, DMC-FX07, DMC-FX100, DMC-FX100GK,  DMC-FX8,
DMC-FX9, DMC-FX10, DMC-FX12, DMC-FX50, DMC-LX1, DMC-LX2, DMC-LX9
a mozna i mnohe dalsi.
Kdyz uz se nemohu dopatrat ds, tak bych alespon rad vedel, jaky
termistor je pouzit v uvedenem akku. Bohuzel, ani tuto informaci se mi
nepodarilo z hlubin internetu vydolovat.
Kdyby tedy byl mezi cleny konference nekdo, kdo ma uvedeny fotak nebo
alespon akku, rad bych jej poprosil, zda by tento termistor nezmeril.
Jakou ma hodnotu, zda je pripojen na "+" nebo na "-" a zda jde o PCT
nebo NTC. Na akku je termistor pripojen na prostredni kontakt.