[SW]Jak se pise webovy interface pod Linuxem?

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Listopad 24 23:16:15 CET 2011

Rozdelte si to na dva tematicke okruhy:

1. ako napisat TCP server - na tuto temu google najde tisice clankov a
niekolkoriadkovych prikladov: http://lmgtfy.com/?q=tcpip+sockets+tutorial
2. doplnit implementaciu http protokolu (zaklady su trebars na
http://www.tutorialspoint.com/http/index.htm a kdekade inde), co v praxi
znamena niekolko volani funkcii read a write so spravnym obsahom

A okolo tohoto zakladu mozete postupne vybudovat co chcete.

-m-