[SW]Jak se pise webovy interface pod Linuxem?

Martin Persich persich na transcon.cz
Čtvrtek Listopad 24 22:50:19 CET 2011

Ja jsem nasel hodne napr.:
http://www.jakpsatweb.cz/zaklady-html.html
nebo primo neprilis slozity web server
http://www.goahead.com/

Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: <bosorka.p na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 24, 2011 10:13 PM
Subject: [SW]Jak se pise webovy interface pod Linuxem?

Blizi se patek tak snad mi projde dotaz patrici spise do nejake linux
konference.
Pred par lety jsme zacali experiment v ramci ktereho sbirame data z cidel.
Zacalo se s par cidli, aktualne dosli na desitky cidel a bude hure.
Na sber dat mam nejaky jednodeskovy PC s linuxem na kterem bezi programek,
ktery na jedne strane cte data z cidel a sype je do SQL databaze.
Tim jak roste pocet cidel  budu muset trochu "zmohutnit" programek sbirajici
data, rad bych dodelal webovy interface,
na ktery bych se na nejakem portu pripojil pres web a videl stav cidel,
poruchy na sbernicich a rolujici sbirana data, pripadne i provadel nejaka ta
nastaveni.

Nikdy jsme nic takoveho nedelal a tak trochu nevim jak zacit, tedy jak
napsat jakovy HTTP server module ke svemu programku (C nebo C++). Neco jako
je webif v OSCAMU?
Kdyz to reknu jinak tak potrebuji nekde videt ukazkovy kod ktery mi na
http://ipadresa:port
vrati napis Hele world!, idealne kdyz barvu budu moci urcit externim .ccs

Poradite kde zacit studovat?

PB