[SW]Jak se pise webovy interface pod Linuxem?

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Listopad 24 22:36:29 CET 2011

Zdravim,

zalezi na volbe.

C:
http://www.koanlogic.com/klone/whatis.html

Python:
web2py, Django (vacsi framework) a kopa dalsich

web server + CGI:
napr. lighttpd a podobne drobne ci vacsie servery az po nginx, Apache a
Tomcat

CGI kniznice maju prinajmensom Python a Perl,
pripadne sa da priamo parsovat prikazovy riadok
v hociakom programe ci skripte.

bez weboveho servera sa da este priamo v shelli alebo aj bez neho
pouzit napr.:

while true; do cat stranka.html | netcat -l ...; done
parametre si nepamatam, ale je to rudimentarne funkcne

Dokonca sa da otvarat TCP port cez /dev, info je v bash manuali.

Moznosti su neobmedzene, zalezi na preferenciach.

Lubos