Re: Prosba o zapůjčení HW na stažení videa

Čtvrtek Listopad 24 13:24:25 CET 2011

Něco takového?

http://www.hobbydiag.cz/fotky4772/fotos/_vyr_25easycap-2.jpg

Stojí to 300 Kč, určitě to seženete v obchodě v Ostravě nebo v Praze,
případně si to kupte v nějakém e-shopu a do dvou dnů to máte doma.
Vyjde to na podobný peníze jako to vyrovnání za vypůjčení.

P.K.