Prosba o zapůjčení HW na stažení videa

Čtvrtek Listopad 24 12:52:36 CET 2011

Dobrého dne přeji, kolegové.
Prosím nenajde se někdo v okolí Ostravy případně Prahy případně libovolně, kdo by mi zapůjčil na cca týden nějaký HW který zastrčím do notebooku DELL se systémem W7 a budu pomocí něj schopen uložit video z klasické páskové kamery systému Video8 ? Zatím mi jde pouze o hrubé uložení videozáběrů ze starších kazet, SW na další úpravu už si zajistím.
A ještě jedna prosba - nepůjčil by někdo na stejnou dobu adapter z malých VHS kazet na standardní ? Kromě těch V8 mám i pár VHSc a rád bych to uložil taky.
Formu vyrovnání za zápůjčku respektuji.
Předem děkuji a odpovědi asi raději přímo na Emil, ať je v konfeře místo na páteční OffTopicy ... ;-)

Zdravím

Ladislav Kručinský
ladislav.krucinsky na linde-mh.cz <blocked::mailto:jmeno.prijmeni na linde-mh.cz>