Pokles kapacity u MKP svitkového kondenzátoru (bylo - porucha ledničky).

Pondělí Listopad 21 22:11:56 CET 2011

A neodchazeji spis velkymi proudovymi razy, ktere slabe elektrody
neunesou a vzdycky se pri takove spicce kousek odpari? Me zas dostaly
SMD rezistory 2W 120 ohmu, ktere se v serii se 100nF kondenzatory v
podstate odparovaly za prskavych efektu... Pritom bezne valcove
rezistory stejneho vykonu to snaseji bez problemu.
Dne 21.11.2011 22:02, Jirka MWW napsal(a):
> Doporučil bych paralelně k oběma kondům dát velké odpory, aby se na
> nich napětí skutečně rozložilo rovnoměrně.
> ( např. 300k ). Takto to záleží jen na svodu, který může být ou obou
> trochu jiný.

>>> 1.5 MKP
>>> 250V ~