Cesta na PCB jako vedeni

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Pondělí Listopad 21 20:31:24 CET 2011

Ja vim jak si to odvodit i jak si to na desku nakreslit. Nerikam, ze
dokonale, ale fyzikalni podstatu chapu. Jde jen o to, od jakych
parametru signalu a delky vedeni se o podobne veci starat, jak se to v
soucasne praxi provozuje a navic si to alespon caste podlozit teorii.
Nektere veci nejdou primo spocitat a delaji se odhady, ale pokud mozno
podlozene odhady.
Nebo sis za sve aktivni cinnosti pro kazdy signal udelal odvozeni v
Excelu a podle toho zacal routovat?

Tosa