Poruch na dvoukompresorové chladničce Whirlpool a zajímavé zapojení.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Listopad 20 22:02:24 CET 2011

no a ono i je. Do 1kVp je to běžné "rušení". A tisíckrát nic umořilo vola.
Aneb kolik stojí kapka benzínu? No nic přece! Tak mi nakapte plnou :D

----- Původní zpráva -----
Od: "Jirka MWW" <jirka.mww na gmail.com>

Kdysi jsem se učil, že MP kondenzátory ( metalizovaný papír) mají
regenerační schopnost,
t.j. že po průrazu se odpálí část polepu v okolí průrazu a tím se
odstraní zkrat a kond funguje dál.
Že se tím trošku zmenší kapacita je logické, ale že by to bylo  o
tolik jsem nikdy neslyšel.
To bych těch průrazů muselo být asi fakt hodně za sebou.