Re: Poruch na dvoukompresorové chladničce Whirlpool a zajímavé zapojení.

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Neděle Listopad 20 21:55:01 CET 2011

Kdysi jsem se učil, že MP kondenzátory ( metalizovaný papír) mají
regenerační schopnost,
t.j. že po průrazu se odpálí část polepu v okolí průrazu a tím se
odstraní zkrat a kond funguje dál.
Že se tím trošku zmenší kapacita je logické, ale že by to bylo  o
tolik jsem nikdy neslyšel.
To bych těch průrazů muselo být asi fakt hodně za sebou.