OT - S administratorem se nediskutuje

quasimodo quasimodoq na gmail.com
Úterý Listopad 15 20:28:40 CET 2011

Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 15.11.2011 od Jirka:

> Prostě jen proto, abys ho naštval, že?

spatne, jen aby si dokazal, ze to udelat muze. Udelal reklamu nejakymu
clanu a tecka. Nikde neni nic o tom z jakeho zdroje cerpa. co je vlastne
na to vypotku pravdy. Kdekdo dnes muze cokoliv napsat a nikdo se nepta
jestli je to pravda ci ne. Staci nacasovani a spravny smer.

> Jestli se ti nelíbí, že tu je administrátor, že se musí dodržovat
> nějaká pravidla, máš plné právo se odhlásit. Ale ne tu dělat binec a
> ještě natruc dohledávat, co administrátor sám napsal, abys ho vytočil.

vse je to marketing. Cim vic lidi vytocim, tim vic se o tom bude mluvit
a za cas nikdo nebude vedet, ze to bylo ve zlem.

> Tak co diskutuješ? Napsal jsi upozornění, všichni jsme si ho přečetli.
> Potom administrátor vlákno ukončil, všichni se podřídili, ty prý
> nechceš diskutovat, ale budeš tu dělat dusno a provokovat?

viz bod 2.

> S administrátorem se v konferenci nediskutuje. Prostě nediskutuje.
> Dobře to víš. Proč ho prudíš? A co od toho očekáváš? Že se ti omluví,
> nebo že tě vyhodí? Já bych se mu nedivil. Tohle se nedělá a ty to
> děláš opakovaně.

Pak se prihlasi z jineho uctu a bude brecet jak mu bylo ukrivdeno.
Zbytecna prace admina.

S pozdravem

quasimodo
http://www.reckovice.eu/
ICQ: 104722051

Shanim utopenou, nebo jinak poskozenou Nokii 6720 classsic

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 6632 (20111115) __________

http://www.eset.cz