OT - S administratorem se nediskutuje

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Listopad 15 16:39:34 CET 2011

Původní zpráva ze dne 15.11.2011 od Jirka:

> Odpovím, jakkoliv "se na admin neodpovídá",

Prostě jen proto, abys ho naštval, že?

> ale nejsme přece v diktatuře, že?

Jestli se ti nelíbí, že tu je administrátor, že se musí dodržovat
nějaká pravidla, máš plné právo se odhlásit. Ale ne tu dělat binec a
ještě natruc dohledávat, co administrátor sám napsal, abys ho vytočil.

> Téma je vzhledem k místní náplni OT a bylo tak mnou označeno,
> diskutovat jsem příliš nechtěl (o takových prasárnách se ani nedá),
> spíš upozornit.

Tak co diskutuješ? Napsal jsi upozornění, všichni jsme si ho přečetli.
Potom administrátor vlákno ukončil, všichni se podřídili, ty prý
nechceš diskutovat, ale budeš tu dělat dusno a provokovat?

> Nedivím se tomu stopu, nicméně proč jste tedy nejen nestopnul, ale
> dokonce sám vyvolal třeba toto:

S administrátorem se v konferenci nediskutuje. Prostě nediskutuje.
Dobře to víš. Proč ho prudíš? A co od toho očekáváš? Že se ti omluví,
nebo že tě vyhodí? Já bych se mu nedivil. Tohle se nedělá a ty to
děláš opakovaně.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601