Pouziti ochrany LiIon jako nabijecky (bylo nokia 6300)

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Listopad 15 12:32:37 CET 2011

Muzu se zeptat co je na tom za tvrdarnu?
Ochranne obvody maji tzv. UVLO (under voltage lock out) a OVLO (overvoltage
lock out). To jsou hranice pri kterych odpoji jeden baterky od jejiho
konektoru. Pokud pri nabijeni nedojde k prechodu CC(constant current) ->
CV(constant voltage) pri 4.2V tak ten OVLO zareaguje a odpoji. To, ze
baterce bude chybet nejaka ta kapacita do plneho stavu, je vec jina a je to
problem toho kdo nabiji. Pokud to ten, co nabiji akceptuje, nevidim
problem.

PK