kontroler pre serva (roboticka ruka Merkur)

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Listopad 6 17:45:39 CET 2011

Jenom takova otazka - ten kontroler serv je v roboticke komunite hyperznamy
SOS-AT? (nemel jsem robotickou ruku v ruce tak nevim )
Pokud ano tak ten nedostatek vstupu je - "by design", protoze SOS-AT je
minen jen jako "lowest level" prevodni prikazu z MCU (PC) na pulsy pro
serva - nic vice. zato je zcela univerzalni pouzitelny kdekoliv na cokoliv
jineho

Zdravi Petr Kubac