kontroler pre serva (roboticka ruka Merkur)

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Listopad 6 15:32:10 CET 2011

...nejak sa mi podarilo vymamit vianocny darcek uz teraz tak mam trochu
casu pripravit sa na vianocen nicnerobenie, resp hranie sa :-)
Krabica roboticka ruka od Merkuru je pomerne mala, ale zato prekvapivo
tazka. Na prvy pohlad to vyzeralo ze je tam elektronika a motory, ale v
par krabickach su aj diely Merkuru z ktorych sa postavi samotna ruka.
Obdarovavatelia na mna ale mysleli a dostal som k stavebnici aj extra
sadu nahradnych dielov, takze sa clovek nemusi obmedzovat v tvorbe :-)
V sade su dva druhy serv, mensie Hitec HS-311 a vacsie Vigor VS18MB.
Je tam mala doska so seriovym portom ktora sa tvari ako kontroler.
Zbezne som si pozrel dokumentaciu pod ktorou je mimochodom podpisany
ing. Bezstarosti a vyzera to ze doska nema ziadne vstupy, dokaze len
pasivne riadit serva bez akejkolvek moznosti interakcie s tym co robia
(napriklad koncove spinace a pod.).
Toto je aspon pre mna velky nedostatok tak by som sa chcel pozret po
nejakom intelignetnejsom kontroleri, ktory bude mat aj vstupy.
Viete ma niekde nasmerovat prosim? Uz mam vymyslenu prvu aplikaciu na tu
ruku, len potrebujem par tlacitok :-P
Dik,
b.