Soucastkova zakladna za bolsevika (bylo: Re: patek - baterky)

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Listopad 5 10:57:36 CET 2011

Když už je ta řeč, kdysi jsem za výhodných podmínek koupil od maníka
několik tranzistorů, byly to nějaké výkonové NU TO3. Při měření byly v
pořádku, ale ve vnitřku ve všech něco zvonilo. Maník tvrdil, že prý je
tam nějaká kulička, ale už nedokázal vysvětlik k čemu. Já jsem nakonec s
těmi tranzistory žádnou aplikaci nepostavil, tak jsem se ani bohužel
nedozvěděl jak to teda s těmi tranzistory bylo. Neví někdo?
S pozdravem,
		Miloš Dašek