Soucastkova zakladna za bolsevika (bylo: Re: patek - baterky)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 5 10:22:06 CET 2011

Hm, tak to ja jsem z éry 101NU70  GC511/GC521, ty výkonější 4NU74  atd.
KC-čka a vůbec křemík ještě nikde ani nebyly.
Jo a výkřik vf techniky v podobě OC170 , která chodila i na VKV stál
45kč !!!
A dělalo se z toho, co momentálně měli, do obchdu se nechodilo se
seznamem, ale ptal jsem se co zrovna mají a podle toho nakupoval......
JaKub