Vadny HDD

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 4 23:10:49 CET 2011

Toto se z nějakého důvodu občas děje v grafickém rozhraní (X server,
tedy zpravidla KDE nebo Gnome).

Nezkoumal jsem proč, ale vždycky pomohla práce z konzole, resp. lépe
(aby člověk nemusel drtit nějaké příkazy) z MC - Midnight Commander,
obdoba Norton Commanderu pro Linux.

Hledal bych podobnost s tím, jako když ve Windows nešly smazat některé
soubory a přes DOS to šlo (třeba se ale pletu).

Neměly ty Vaše adresáře v názvech mezery, diakritiku nebo "divné" znaky?

---
Jirka