Vadny HDD

Pátek Listopad 4 23:02:41 CET 2011

Nedávno jsem si spustil nějaké live CD abych smazal adresář windows a
program files. Ten Linux mi sice dokázal smazat soubory, ale už né
některé adresáře. Neměl jsem čas ani náladu pátrat po nějakém nastavení
systému, který jsem viděl poprvé. Ale třeba to bylo na základě nějakých
práv nastavených ve windows?
Anděl