Klapka v sani u dieselu bylo: Re:[OT] Vaha vzduchu ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 4 18:40:57 CET 2011

Jo, je to k pláči,
asi si začnu schánět nějakého spolehlivého wartburga, nebo tráboše.
Dneska jsem dostal servisní knížku od té fábky 1,9SDI . Je vyrobená před
8 lety, a už tehdá tam vymysleli takovejch featur, že je mi z toho zle.
Jenom těch nastavení v řídicí jednotce okolo motoru je šíleně.
A v dnešní TDI je toho minimálně 2x tolik. Tak si říkám, že jsem blázen,
když se s takovým výmyslem vydávám přes půl evropy k moři.
A že mám asi ohromné štěstí, že mě to ještě někde nenechalo....