Klapka v sani u dieselu bylo: Re:[OT] Vaha vzduchu ?

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Listopad 4 18:22:57 CET 2011

A ted si predstavte, ze jsou takova auta treba na zachrance . Pouzivame VW
transporter uz asi 4 generace , a kazda dalsi je horsi nez ta minula :( A
autoservisy na nas rejzujou pokazde co se rozne nejaka kontrolka motoru a
podobne. Treba takove chutovky jako , ze se auto ktere jede k pacientovi,
zblne , rozsviti se kontrolka zhaveni a motor prejde do nejakeho nouzoveho
rezimu kdy ma problem se rozject po rovine...Znaly ridic za jizdy!? vypne
zapalovani, znova nastartuje , motor je ok a fici na majaky dal , to jsou
potom situace . Ostatne co chceme po motoru , ktery mel pri stejnem vykonu
o pul litr vic obsahu v predchozich generacich . To se proste musi nekde
projevit. A to same osizene brzdy a podobne. Nemluve o tom , ze kdyz ridic
prijede z vyjezdu tak okamzite auto pripoji na 1kW zdroj , ktery motor
rozehriva na optimalni teplotu takze nikdo nemuze rict , ze se ty tdi
pouzivaji nevhodne...

A nejmenovany znackovy servis takove zavady nedokaze odstranit ,ale
vymenuje co se da ...

snehulak

>>> http://www.dieselpower.cz/**forum/viewtopic.php?t=47293&**
>>> sid=f407bb4e05454b1d10<http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=47293&sid=f407bb4e05454b1d10>