OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Listopad 4 09:01:23 CET 2011

Podle mne za to muze Microsoft a Adobe.
Hodne spomaluji aktualizace. Ted jsem instaloval PC a rozdil mezi SP2 a SP 3
byl velky. A kdyz jsem dohral zbytek online tak to bylo hruza. Hodne udela
taky .net framework a u prohlizecu Flash player.
Je treba zakazat modlu dnesnich dnu: "kdyz SW dejte silnejsi HW, hlavne ze
je to rychle" Vim o firme kde koupili nejrychlejsi server kvuli a stejne to
nepomohlo.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "KarelM" <a8dtljb na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 04, 2011 7:14 AM
Subject: Re: OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re:
Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Jen podotknu, ze treba pro me duvodem (jednim z mnoha) uziti linuxu
(doma) neni ani tak placeni licenci na antiviry, jako spise totalni
zpomaleni PC diky antiviru. V praci na Windows mam kazdy den prostoj
minimalne 10 minut - diky tomu, ze nam velmi dlouho nabihaji PC a dalsi
cas stravime cekanim, nez antivir zkontroluje otevirane soubory. Starsi
HW se stal prakticky nepouzitelnym. Zpravy o brutalnim zpomaleni pc diky
antiviru mam i od kamaradu z jinych firem. Jeden dokonce tvrdi, ze v
pondeli si udelaji kaficko a 3h kecaj o babach, protoze jim 3h antivir
prohledava disk na viry takovym zpusobem, ze s pc nejde pracovat.
Doma zapnu pc a ackoliv mam vic jak 5let starou sunku s pouze 1GB ram a
dalsimi predpotopnimi parametry, tak za 20s od zmacknuti tlacitka
Power-on mohu pracovat. Pouzivam par let stare Ubuntu a debian Lenny.
K.