OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 3 21:11:01 CET 2011

Malujete si to moc ruzove...

Dnes jsem stravil slovy 6 hodin, nejprve diagnostikou proc nejde
pripojit wifina pres nove vlozenou kartu Tenda W322P (koupena s tim, ze
ma podporu v linuxu), prestoze byla rozpoznana a zavedena.
Takze:
1) karta spatne diagnostikovana a zaveden spatny driver
2) driver dan na blacklist aby se nezavadel pri startu
3) k vyrobci chipsetu pro driver
4) doinstalovat gcc
5) nastavit make, udelat par zmen ve zdrojacich driveru (aby umel vic
druhu zabezpeceni)
6) preklad a nakopirovani a zavedeni do systemu
7) vysledek opet v podstate nula - karta je videt ale nespoji se
(samozrejme vzdy pokus s jinym zabezpeceni na routeru)
8) cirou nahodou nekde na netu jsem zjistil, ze je nutne stahnout driver
pro uplne jiny chipset nez tam opravdu je (stejneho vyrobce)
9) goto bod 5
10) konecne se mi nabidly dostupne site a mohu si uzivat bezdratoveho
pripojeni

Takze TOHLE je podle vas take pro blbce? A to ten vyrobce linux
podporuje!!! Kdybych nechtel aby se kluci ten linux naucili a ja mel
klid od viru a rozhaseneho OS tak vam reknu, ze jsem se na to davno
vykaslal a dal tam Win protoze tam ted driver pojede behem par minut.

To vubec nemluvim o vyrobcich jako Canon, kterej na linux zvysoka ... a
drivery v linuxu chodi jak a kde (treba v termotiskarne funguji fotky
krasne - ale folie se spotrebuje o 1/3 vic nez je treba).

Takze prosim vas se vratte na zem.

--
S pozdravem
Radek Vicek