OT: Linux (na desktopu) a kompilace (bylo: Re: Alternativnifirmware do routeru - SVN server)

Čtvrtek Listopad 3 21:08:02 CET 2011

No ono jak se to vezme, me treba vzdycky dostane nova verze KiCadu,
hlavne to ma vzdycky jine funkce na kombinace klaves (nektere navic,
nektere chybi...)
A Ubuntu jsem nedavno nainstaloval, koukal jsem, ze to je po roce uplne
jiny, neprisel jsem na to, jak umistit zastupce na plochu tak jsem to
zase smaznul ;-)