[OT] Vaha vzduchu ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Listopad 3 15:13:05 CET 2011


nafta, nafta, nafta = zadna lambda, zadna klapka atd. ...
o tom tu byla rec ... 
t.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Thursday, November 03, 2011 2:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Vaha vzduchu ?

Stačí tam dát jenom odpor, řídící jednotka to lambdou dokoriguje. Před pár lety se tak prodávaly "zvyšovače výkonu". Hodnotu odporu si nalezněte sám, popř. vyzkoušejte, musíte tím jen říct že má motor hodně vzduchu. Váha vzduchu je v podstatě nesmyslné kurvítko.


----- Původní zpráva -----
Od: <ferman na centrum.cz>

Ono by teoreticky melo byt jedno kolik je auta respektive vah vzduchu.
Z toho mala co jsem zjstil , respektive uniklo z peclive strezenych tajemstvi vyrobcu by vetsina vah mela byt normalizovana tak, ze vystupem je napeti 1.5-4,5V primo umerne vaze vzduchu a rozdily v ruznych obsazich a preplnovani motoru se delaji ruznymi tvary a prurezy mericich pribub.
Chtelo by to tedy nejaky "tunel" kterym prochazi znama masa vzduchu a na tom provadet mereni vadne vahy , resit by to slo.
Krome spravneho mereni hmotnosti je zde i problem s rychlosti reakce na zmenu, kdyz jsme tu svou vypucoval izopropilem tak dokonce i vazila spravne, ale presto mela vypadky, kdy auto na zlomek vteriny ztratilo tah. Proste cudne chovani a nevim proc, kdyz je to o zhaveni dratu :-)

Otazka je co a proc na tech vahach odchazi , uz jen proc odchazi u nafty vic nez u benzinu, kdyz z hlediska vstupu vzduchu by to melo byt jedno.
Popravde existuji kvanta druhovyrobcu s tretinovymi cenami,ale znateto, kdyz bosch vydrzi 70k km, kolik asi vydrzi ta od funa :-)

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list