Re: OT: jak to chodí v USA, bylo: Internet od O2

Úterý Květen 31 11:12:45 CEST 2011

2011/5/31 Vojtěch Bubník <bubnikv na seznam.cz>:
> Zavolal jsem společnosti Comcast, ať se na ten můj supervysokorychlostní
> internet podívaji, že mi to nějak nefunguje, že se seká youtube a skype. Tak
> přijel technik, přešrouboval pár F-konektorů a ukázal mi na nějakém
> internetovém videu, jak to pěkně funguje. Možná to byl zpřátelený server, do
> kterého chyby nevkládají.

Tak přesně stejnej přístup má UPC, už jsem to tady popisoval, rychlost
padla z původních 10 Mbit na nějakých ubohých 0,5-1Mbit (podle testů),
někdy se zadrhávalo dokonce i internetové rádio. Podle UPC je ale
všechno v pořádku, protože při stahování z jejich FTP (ftp.upc.cz) je
rychlost vysoká. (Tehdy mi došlo, že je čas udělat UPC pápá.)

Pavel Kadečka