OT Teflonová páska

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Květen 30 12:33:29 CEST 2011

> Mate tam te pasky malo...

Taky bych řekl, ona se ta instalatérská PTFE páska velice "slehává", i
při vcelku silném utahování je vrstva jakoby provzdušněná a dá se snadno
zmáčknout prstem. Takže přidat.

Rozložení je samozřejmě taky důležité, hlavně náběh, aby se páska před
stykem závitů nehrnula pryč, ale dostala mezi ně. Dostatečně silná
vrstva by měla být už poměrně blízko u začátku prvku s vnějším závitem,
protože k nějakému hrnutí přece jen vždy dojde.

Ještě se mi snad nestalo, že by mi spoj netěsnil, a to jsem ho občas i
kousek povoloval (třeba kvůli poloze kohoutu apod.).

---
Jirka