Re: OT Teflonová páska

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Pondělí Květen 30 12:23:50 CEST 2011

Mate tam te pasky malo nebo ji mate chybne rozlozenou, pilovani povazuji za zbytecne.
Na tom zavitu musite mit namotano neco co bych priroval k placate gausove krivce.

Pokud se vam nedari toto doporucuji lepidlo na trubkove zavitove spoje, maznete utahnete, zaschne drzi.