Re: OT Cim rozpustit teflon?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 30 01:21:26 CEST 2011

Původní cena není nijak závratná, nejsem si jist, zda 1600 stála větší pánvička, nebo obě dohromady. Takže to asi dopadne tak, že je okartáčuji a když se výsledek neosvědčí, zavolám do té firmy, navštívím Domácí potřeby a podle cen se rozhodnu, zda renovovat, nebo vyhodit.

Jinak velice děkuji za odkaz, netušil jsem, že by taková služba vůbec mohla existovat. Mám tu taky pánvičku do mikrovlnky, o které vůbec netuším, kde ji sehnat samotnou. Zde se renovace zdá být jediným řešením. Ale zas nevím, zda to půjde, když má pode dnem nějaký speciální silikon, který je pro praktickou použitelnost nezbytný a z toho webu jsem nabyl dojmu, že procedura se vždy provádí s celým povrchem.

PH