OT Cim rozpustit teflon?

Tomas Werschall b3nd3r na b3nd3r.com
Neděle Květen 29 23:35:47 CEST 2011

To zalezi na puvodni cene toho nadobi. Jinak na webu te firmy pisou, ze
panvicky nejdrive zbavi stareho teflonu piskovanim (jak jiz zde nekdo
radil). Vydal bych se asi touto cestou a zvolil nekodo kdo pouziva na
tryskani bezuberove abrazivum (balotina, skorapky od orechu nebo sodu). Ty
nejmene narusi povrch materialu a lesteni bude mnohem jednodussi. Osobne
mam zkusenosti s balotinou.

T.